Särav Dongfeng Motor logo, mis sümboliseerib brändi globaalset kohalolekut

Dongfengi edulugu

Dongfeng Motor Corporation on üks kiiremini kasvavaid autokaubamärke maailmas. 1969. aastal asutatud autotehasest on saanud 50-aastase ajaloo jooksul autotööstuse hiiglane.

Dongfengi kaubamärgist

Kaasaegne Dongfeng tehas parkimisala, haljastuse ja teede ümbritsemisega

Tänapäeval on DONGFENG üks neljast suurest Hiina autotootjast, millel on 42 tehast erinevates paikades Hiinas ja maailmas ning mis on loodud koostöös välismaiste autotootjatega. Nad toodavad autosid, tarbesõidukeid ja kaubaveokeid, sõiduautosid, autoosi ja masinaid. Dongfeng Motor Corporationi sõidukeid müüakse enam kui 100 riigis.

Dongfeng peakontor purskkaevude ja ettevõtte logoga hoone juures

Nimi DONGFENG on tõlkes „idatuul“. See väljendab suurepäraselt ettevõtte vaimu: pidevat, vältimatut edasiminekut, arengut ja tipptaseme poole pürgimist. DONGFENG juurutab pidevalt oma tootmisprotsesside kõikidesse etappidesse uusi, tipptasemel tehnoloogilisi lahendusi.

Kaasaegne Dongfeng tehas parkimisala, haljastuse ja teede ümbritsemisega

Tänapäeval on DONGFENG üks neljast suurest Hiina autotootjast, millel on 42 tehast erinevates paikades Hiinas ja maailmas ning mis on loodud koostöös välismaiste autotootjatega. Nad toodavad autosid, tarbesõidukeid ja kaubaveokeid, sõiduautosid, autoosi ja masinaid. Dongfeng Motor Corporationi sõidukeid müüakse enam kui 100 riigis.

Dongfeng peakontor purskkaevude ja ettevõtte logoga hoone juures

Nimi DONGFENG on tõlkes „idatuul“. See väljendab suurepäraselt ettevõtte vaimu: pidevat, vältimatut edasiminekut, arengut ja tipptaseme poole pürgimist. DONGFENG juurutab pidevalt oma tootmisprotsesside kõikidesse etappidesse uusi, tipptasemel tehnoloogilisi lahendusi.


DONGFENGi eesmärk

DONGFENG on sügava filosoofia ja missiooniga kaubamärk. DONGFENGi peamine eesmärk on see, et kliendid oma DONGFENGi autodest rõõmu tunneksid.

Ikoon märkega märgis — sümboliseerib DONGFENG toodete kvaliteeti ja usaldusväärsust

Kvaliteet

Kvaliteet, mis on DONGFENGi kaubamärgi alus, määratleb ettevõtte, selle inimeste ja toodete jätkusuutlikkuse.

Pea ikoon lambiga — rõhutab brändi keskendumist intelligentsetele tehnoloogiatele

Intellekt

Intellekt on DONGFENGi kaubamärgi keskmes, kuna ettevõte püüab pidevalt parandada oma võimekust pakkuda arukaid tooteid ja parandada nende kasutamise kogemust.

Planeedi ikoon kätes — peegeldab brändi püüdlust harmoonia ja inimeste ning keskkonna eest hoolitsemise suunas

Harmoonia

Harmoonia on DONGFENGi kaubamärgi hing: see tagab positiivse ja meeldiva õhkkonna klientidele, töötajatele ja ühiskonnale.


  • Baltikumis on esindatud sellised DONGFENGi kaubamärgid nagu Dongfeng, Forthing, Voyah, M-Hero.
  • Koostööd tehakse Honda, Nissani, Peugeot’, Citroeni ja Mazda kaubamärkidega.
  • Baltikumis on esindatud sellised DONGFENGi kaubamärgid nagu Dongfeng, Forthing, Voyah, M-Hero.
  • Koostööd tehakse Honda, Nissani, Peugeot’, Citroeni ja Mazda kaubamärkidega.